2011-03-30 ? 07:23:40

Du var min ängel och kommer alltid att vara det

Tjosan!
Nyss så vaknade jag av mitt alarm och jag snozade tio minuter, hur lyckas jag? Men iallfal, sen gick jag till köket och där satt  mamma och typ pratade i telefon, sen så satt jag mej här vid datan & gör seriös ingenting? Snart eller inte snart men klockan nio börjar jag med syslöjd och vi håller på med stickning! Nu ska jag börja med den riktiga stickningen, yey. Sen så kommer det en liten veckoplanering igen antar jag ;o Det finns inget man kan göra på bloggen för man har lixom redan gjort det hära?

-Jag kollar i dina ögon & säger älskar du mej?
- Hans tår rinner ner för kinden & säger, inte lika mycket som du älskar mej
-Jag går upp och springer in till skogen, där tar jag livet av mej och killen bryr sej inte.


Jag saknar dej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: