2011-03-28 ? 20:56:07

Lååååångt inlääääägg

Ja, rubriken stämmer kanon och nu blir det entligen ett låååååångt inlääääägg! Dagen började med att jag vaknade sju och snozade tio minuter som jag egentligen inte brukar göra men idag var jag extra trött så varför inte då man börjar tjugo i nio? Jag vaknade, bäddade sängen och hoppade direkt in i dushen för att känna mej fräsh i skolan! Sen så kom jag ut från dushen vid typ tio över åtta då jag direkt skulle hitta kläder på direkten! Jag hann men det blev inte superduper bra outfit idag men sen senare idag ska jag ta fram kläderna så att jag slipper vakna tidigt för jag börjar klockan nio! Men jag kommer säkert väckas klockan åtta då hundarna kommer att störa mej, och det jobbigaste är att en av hundarna kan öppna dörrar! Hemska hund alltså.. Men sen idag så gick jag iallafa prick tjugo i? Och kom fem minuter sent! Hur lyckas man egentligen, men när jag kom till skolan så började vi med svenska och sen forsattes det med Matte. Då jag fick sitta i lilla rummet♥ Där jag verkligen kan koncentrera mej! Och sen fortsattes det med bild, sen idrott, sen lunch sen so och sist men inte minst engelska.. (uuue) Och sen slutade jag och jag slutar alltid två på måndagar, sen så stack jag hem och sen blev det stall, Men jag måste sluta.

Pöss♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: