2011-03-29 ? 08:32:09

Tiden rullar på

Hejsan! Tiden rullar bara på och då måste jag springa ner till skolan och det tar bara ca en eller två min att gå/springa till skolan! Och nu har jag fått vårkänslan igång igen! När jag tittar ut genom fönstret så ser jag bara gräs, underbart ju? Men nu över tillbax till hur dagen säkert kommer att se ut. Först så börjar jag nio och då börjar jag med brukspel, för er som inte vet vad det är så är det att man lär sig spela på olika instrument i varje år, när jag gick i fyran så lärde jag med trummor och nu i femman så håller jag på med gitarr och ett litet band, våran brukspelslärare testar olika låtar till oss så vi får köra. Förstår ni? Men sen efter har vi matte (yeeesss) Jag älskar matte just nu eftersom att det går frammåt rikigt snabbt och jag är glad för det, jag har lixom vart sist över alla en gång.. Nej men sen så vet jag inte vad vi ska efter matten? ;o

på lördag kommer jag vara på skutan hela dan! Först ska jag fixa och sånt, fodra , rida sen på kvällen ska jag på spökövernattning hos skutan. Och än så länge är vi bara sex och man måste vara tio! Så snälla kan ni typ inte ringa till skutan eller åka till skutan & anmäla er? Det är första gången jag gåår på sånt..

Nej men nu måste jag skynda mej!


Hejdå!
//Julia & Zefyr!

Kommentarer
fanny järvå

sv: Najs! :D

2011-03-29 @ 19:00:51
URL: http://fannyjarva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: