2011-03-29 ? 16:57:53

Vila i frid♥

Den 16/9-10 fick världens finaste gotlandsruss somna in, jag fick underbara minnen med honom och dem kommer jag alltid att minnas! Jag hann inte ens säga hejdå och det ångrar jag jätte mycket. Förlåt för att jag inte visat all min kärlek jag har till dej.. Du kommer alltid att ha en väldigt stor plats i mitt hjärta♥

Jag älskar dej, Rekyl♥

Namn: Rekyl
Far: Kanyl G
Mor: Smulan
Kategori: B-Ponny
Mankhöjd: Minns inte.
Kön: Valack
Hon/Han är min: Bästavän♥
Ägare: Blåkulla Gård
Född: 1997
Favorit godis: Allt som går att äta
Övrigt: Är himlens finaste kung!
Berättelse: Rekyl var en pigg & glad ponny, men sen blev han sjuk och var tvungen att somnas in..

(bilden går inte att ladda upp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: