2011-03-28 ? 08:05:42

Our weekend was the best my prince


0Förlåt för att jag inte bloggade igår kväll, bloggade bara ett inlägg igår men idag blir det mycket uppdatering då det blir kanske mobilbloggning om jag har pengar eller så blir det nog Tidinställt? Vi får se helt enkelt. Men idag börjar skolorna igen och då blir det säkert dålig uppdatering denna vecka med för jag ska först idag till stallet sen blir det nog att plugga i stallet, För jag ska typ ha hjälpleadr grupp? Ska byta från Julias till Jossans hjälpis ;) (Det har hänt nånting med min text så jag vet inte om jag kommer att börja skriva så här) Nej men om ni kollar under detta inlägg så kommer det stå en veckans planering!

Måndag: Skola & Stallet
Tisdag: Skola (Kanske stallet och hälsa på min kung)
Onsdag: Skola & slutar sent så jag antar att jag stannar hemma efter skolan?
Torsdag: Skola & Stall
Fredag: Skola & sen ridning
Lördag: Sovmorgon antar jag & sen stall (rida kanske zefyr)
Söndag: Sovmorgon & stall antar jag?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: