2011-03-29 ? 15:50:36

I take the bullet when I'm ready

I take the bullet when I'm ready-Jag tar sats när jag är mogen
Hejsan alla underbara! För typ fem minuter sen kom jag hem från skolan, dagen har faktiskt rullat på och det är jag glad över! Just nu sitter jag och lyssnar på Danza Kuduro, den är skit bra tycker jag. Idag hade jag tänkt mej att åka till stallet men det blir tyvärr inte av, jag hade tänkt ut sen sak jag kanske ska lägga ut på bloggen? Ni kanske tycker det är intressant om vilka bloggar jag läser, eller? Eller så blir det säkert vilka jag har ramlat av och så, aso typ ett test som jag inte har tagit upp på bloggen än. Just nu surfar jag runt på internet och lyssnar på spotify, Ett hiss till det!



Dagens fråga: Vad tycker ni om Spotify?
/ Julia Keeetoh♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: