2011-03-27 ? 19:56:49

Ridit tre dagar i rad!

Yesbox! I fredags red jag ju Lydia, igår red jag zefyr & idag red jag Hilda i skogen, perfekt helg för mej alltså! Haha, det har lixom hänt skit många saker på bara två dagar?

Apropå det, jag har märkt att vi som har denna blogg inte alls kan hålla stämningen då vi har skola, plugg och det kan vara annat.. Och vi försöker hålla stämningen uppe men nu ska jag ta bloggen på allvar då jag inte skriver oseriösa inlägg som jag typ brukar göra ;o utan jag ska skriva långa inlägg där det ibland handlar om dressyr, skola och sånt dära? Och vi gör vad som helt för er, men vi har inget att skriva om, och om ingen lixom kommenterar så varför då blogga? Men nu ska jag köra lite nytt på bloggen då det blir roligare. Men jag ska tänka ut nånting,

Men idag när jag kom till stallet så började jag med att ta ut alla hästar, och sen fodra hagen så dem får frukost. Sen så började vi mocka, krafta, fodra och ja sånt dära ni vet? Sen så vid kvart över nio så vart vi klara med allting och gick in till värmestugan där vi kokade makaroner, och åt dem. Det var inte så bra tyckte jag! Sen så fick vi rida efter alla hästis barn hade åkt hem och det blev Sanna-Finess Julia-Lydia Jossan-Zefyr Angelina-Goliat Jag-Hilda & Rebecca-Brisk. Det gick bra, hon var pigg i hela ridturen och jag var tvungen att göra halvhalter hela tiden, så det var lite jobbigt oxå. Men jag älskar denna helg! Nej! Men nu ska lilla tråkiga jag sluta och ska snart baka tror jag? Baksugen you know ;p
Hejdå!

(Ingen bild idag)

Hilda är en norsk fjordhäst som kommer från sindarve men står just nu på skutan!
//Julia

Kommentarer
Julia

Vadå rebecca red goliat? ;o

2011-03-27 @ 21:09:44
URL: http://dressyrmuppets.blogg.se/
Julia

Vadå rebecca red goliat? ;o

2011-03-27 @ 21:09:44
URL: http://dressyrmuppets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: