2011-03-08 ? 16:08:02

Awesome awesome!

Idag ska jag blogga gärnet hörrni! ;) Tror vi behöver 'riktig' update om hästar och inte vardag. Men..

Imorgon tror jag ska till stallet efter utvecklingssamtalsmötet eller först och främst ska jag plugga min NO och lite matte. På Torsdag har ju fulltspeckad för har läkarbesök sen senare har jag min grupp. Hjälp mig! Igentligen ska vi ha teori men jag har inget att prata om, eller jo.. Dom behöver gå igenom sadel och träns för dom ska kunna att sadla, tränsa och ta av sakerna. Men! Jag tror vi rider istället sen veckan efter så har vi teori! :)

Ska ta en macka nu sen ska jag fixa lite saker till bloggen ;)

Vad vill ni läsa om? Jag skriver om vad som hällst! Inom hästar då :)

3 år sedan? :)
/ Julia Wester
Kommentarer
Fredrika Källström

Hihi, fett söt ju! Älskar hur man har sett ut en gång i tiden..! :D



kram

2011-03-08 @ 18:05:29
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: