2011-03-07 ? 20:37:02

Bibi Ronda är vem?

Jag har kännt en väldigt speciell ponny i mitt liv. Hon har jag kännt riktig glädje med, hon som ger mig ett riktigt leénde på läpparna. 

Hon är en dartmoor ponny & är född 1995. Hon är pigg, glad & ibland lite 'för' pigg. Hon kom till Skutans gård den 24 Augusti 2009 & jag fick träffa henne för allra första gången den 25 Augusti. Jag fick rida henne och var dom första av alla på gården som fick rida henne. Jag vart inte förälskad i henne den dagen men jag föll för henne. Hon är en sån som är rädd om sig & skulle aldrig någonsin kunna vara elak. Tro mig, jag hade nog närmst kontakt med henne och har tyvärr inte det nu idag.

Jag fick gå ut med promenader med henne och vara lycklig med henne ♥ Hon kände igen mig när jag kom till Skutan och stod vid hagen. När jag var ensam där så kom hon faktiskt fram till mig, lyckan brände inom mig.

Jag har alltid älskat Ronda och kommer alltid att göra det, även om vissa säger 'Varför dissar du Ronda?' Det kommer jag fan aldrig i hela mitt liv göra! Hon är mitt liv oavsett om hon inte är i stockholm eller på jorden. Hon är mitt liv & kommer alltid vara det.
Kärlek till dig världens finaste ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
/ Julia Wester
Sista dagen jag fick se henne på Skutan..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: