2011-03-14 ? 20:21:06

bra dag !

Hej !
Jag har nyss kommit från stallet och tänkte berätta lite om dagen dära .
Jag och julia åkte dit , och när vi kom fram gick vi in i värmestugan och åt macdonnalds och jag gjorde min matteläxa . Gick in till stallet sedan och tog in hästarna . Sen visterade vi alla hästar och borstade igenom dom och kratsade hovarna på alla . Sen gick jag och julia ned till volten och byggde upp några hinder och hoppade dom . Sen gick vi upp och vi hjälpte till i en hästisgrupp , och dom skulle rida ut och det hände lite saker hehe , goliat och kemir började galoppera iväg i skogen och alla andra blev upphätsade ! Och jag höll i lilla mellory som bits .. Och julia ledde zefyr ! Vi gick runt i skogen i ca 45 min och vi gick tillbaks till stallet , sen ringde vi min mormor och hon kom och hämtade oss . Vi åkte hem till mej och åt middag och sen har vi photoshopat lite och gjort en tillfällig header som kommer upp så snabbt som möjligt !
Men nu ska jag bjuda på lite bilder på mest zefyr från idag !

juliaketolainen har fotat pic on zefyr men jossan grönholm på mellory . 
copyrigt .



Melwin som jag ledde idag eller (mellory) :) !
Och bilden ovanför är på zefyr :)
Hejdå ! \jossan&kemir
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: