2011-03-24 ? 08:00:17

Bråttom Bråttom..

Nu tar jag det lite snabbt eftersom att jag börjar snart med gympan.. Idag slutar jag tio i två då jag slutar med svenska i 30 min, och sen börjar jag tjugo över åtta med gympa. Efter gympan har vi No.. Så jag kommer säkert att komma försent igen? Det kommer jätte många inlägg senare när jag kommer hem för först ska jag skriva om min dag sen ska jag skriva hur det gick i stallet och sånt dära. Sen kommer jag skriva vad jag ska köpa på hooks på lördag och min/Zefyrs outfit!, Men nu måste jag verkligen springa till Skolan. Det tar bara två min att gå hemmifrån och ner till skolan!
Men Hejdå♥


Zefyr, du & jag kommer klara dej♥Jag älskar dej!

//JuliaKetolainen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: