2011-03-23 ? 08:04:57

Vaken

Hejsan! Nyss så vaknade jag av att hundarna kom in och slickade på mej, Jag försökte putta bort dem men då tog dem bort täcket av mej och det är så in i helvetes kallt i mitt lilla rum.. Så jag gick upp, stängde av tv, försökte iallafal att ta bort ena hunden men nej! Hon vägrar, så jag var tvungen att ta i nackskinet (hon är van) och lyfta bort henne där ifrån. Sen efter det hårda passet med hunden så bäddade jag min säng och sen fixade jag mej som vanligt, idag ska jag ha en fin kofta som är svart/vit och lite brun, ett par bruno byxor, flätor med hårspänne och vet ni vad jag märkte när jag vaknde, jag märkte att jag ha skit långt hår!.. Haha ja, men sen satte jag mej vid datan och nu sitter jag här och surfar lite på internet. Sen idag så slutar jag ett fast jag egentlligen slutar halv fyra! Men sen vet jag kanske inte om jag ska till stallet? Men vi får se, Annars bloggar jag om det och säger ju såklart det då att jag inte har varit i stallet eller om jag har? Nej men nu ska lilla tråkiga Julia sluta, för jag vet inte vad jag ska skriva om? Några förslag, men jaja, Hejdå!

Nu så kommer det veckansplanering upp och dagens fråga!

//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: