2011-03-17 ? 20:55:36

Dåligt med uppdatering av mej..

TJENARE!
Förlåt allesammans för den dåliga uppdateringen av mej! Jag har vart upptagen hela dagen alltså.. Först började med skola klockan 18.20 och sen slutade jag 13.50, sen kunde jag inte blogga på morgonen eftersom att datan var konstig -.-
Sen så efter jag hade slutat så stack jag ner till fritids gården med sossy och där träffade jag bara några från min klass, sen vid ca 15.45 så gick jag hem för typ inga var där!

Sen så kom jag hem gick ut med doggarna, dem drog som f*n! Sen efter så städade jag köket,rummet & vardagsrummet för att mamma skulle bli glad oc så ofc så blev hon glad♥ Sen så kommer Julia vid ca 16.00 och vi åker til stall. När vi är framme så springer jag in till Zefyrs spilta för att säga hej och sen kom alla barnen. Först så hade vi lite teori sen blev det ridning i skogen, Det fick bli Thyra-Finess & Emma-Hilda!
Sen så vid ca 18.30 så gick vi hem fast vi sjäng skita mycket och typ puttade varann :Pdrågade lixom..

Sen när vi var framme så stack vi båda hem till mej för jag skulle hämta pengar och byta kläder, efter det så stack jag till centrum med pengar och väska där jag har mina pluggsaker i -.-
Sen så handlade vi dricka och godis (: När vi är påväg hem till Julia var vi typ drogade fortfarande och så när vi komer hem till Julia så drog jag ut läxorna från väskan och började plugga, plugga & ännu mer plugga, tre läxor tills i morgon lixom :P Sen så chattade jag med Rebecca☻ Hon var ledsen så var tvungen att prata med bebisen i ca en halvtimma! Först var hon ledsen med sen blev hon glad igen♥

Men jag ska sluta nu..
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: