2011-03-13 ? 21:38:20

dressyrponnie !

Hej !
Idag åkte jag och julia bil till stallet runt 10 och vi tog in våra hästar . Vi fick rida barbacka . Vi fixade våra hästar och gick ned till volten sedan . Vi satt upp och jag började skritta ut i spåret på långa tyglar , efter 5 minuter kortade jag upp dom och bytte varv , sen gjorde jag lite serpentinbågar för att mjuka upp lite och sen gå in på volterna och ställa och böja . Sen när han börjat gå ner i form och vara mjuk så travade jag lite och han tappade aldrig formen ! Duktiga ponni . Sen gjorde jag några skänkelvikningar och bytte varv . Gjorde massa saker på ridpasset som jag inte kommer ihåg . Men han var superduktig iaf ! Skrittade av några varv och satt av i damsadel + klackspark ! Sen gick jag och julia med hästarna upp till stallet . Vi fixade dom och släppte ut dom i hagen och efter det höade vi lunch i hagen och gick in i värmestugan ! Där körde vi lite hoppning och åt lunch . Sen runt 2-3 tiden kom julias mamma och hämtade oss ! Vi åkte hem till julia och vi åt middag sen vid 6 och kollade på ponnyakuten !

men nu ska jag sätta in lite saker så vi får höras !

Julia wester har slutat på denna blogg men jag och juliak kommer hålla bloggen uppe !

\JOSSAN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: