2011-03-16 ? 20:24:23

Enda gången vi backar är när vi tar sats!

TJENARE!
Idag hade jag ju vanligskol dag som vanligt.. Jag slutade ju 15.30 med musik, efter jag hade slutat så sprang och en klass kompis ner till fritids gården där jag träffade Jossan, Iman, Aileen,Majko ,Izabella, Wilma, Sofia,Yuri + andra tror jag? Men sen vid ca 17.00 tiden så stack jag och Jossan hem till mej och då fick jag en pizza bit av mamma!
Sen så gick jag ut till balkongen, och då ser jag massor med poliser av spärra mitt hus, och typ ingen fick gå antingen ut eller in.. Så sen typ en halv timme efteråt så kommer det en pizzeria baggare ut från min port och typ springer skit snabbt, aso snabbare & snabbare! Men sen fick dem tag på honom, och det var värsta ambulansen..
Men sen så kom vi hem och jag tog kulglass med chokladsås♥
Sen så vid ca 19.30 så stack Jossan hem och nu sitter jag här och kollar runt lite vid internet,

Imorgon ska jag till stalllet för jag är hjälpledare på JuliaWesters Grupp! Sen måste jag in till heesten, och sen till den andra heesten. Asso Finess♥.
Och sen på fredag så ska jag rida i ridlektion! Och sen på lördag till söndag ska jag sova över hos kussen (: Aso Angelina! För hon ska ha PPAAARRTTYY!
Men nu måste jag sluta för har ingenting att skriva om!

Snälla kan ni börja kommentera och besöka?
Annars kommer jag elller vi lägga ner bloggen!

Puss&Hej!

Rest in peace PUTTEFNASK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: