2011-03-18 ? 21:03:15

eyy party eyy part lets goo !

Hej hej !
Jag orkade inte gå på ridningen idag för vi hade teori , har ingenting emot det man lär sej mycket  . Men jag valde att gå på fest och dansträning . Vi körde ryska posten och jag fick pössa en kille 4 gånger ... Pinsam situation ! Men iallafall så hade jag och mina vänner riktigt kul . Vi dansade mycket och sjöng . Vi kollade på en lite tråkig film också .
Men ska gå till vardagsrummet snart och mysa med mamma nu ;) ! Mer uppdatering kommer Och glöm inte att skicka in bilder på shettisar nu !Det karnske blir 1 och 2 beroende om det var svårt att välja vinnaren mellan dom ;) !

Puss och Kram !

\Jossan Grönholm


Första gången jag red fandango barbacka :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: