2011-03-18 ? 21:00:49

Fest♥

TJENARE PÅ ALLA ER LÄSARE!
Idag var jag på en ''fest'' hos Sossy. Där träffade jag Jossan,Amanda,Wilma,Sofia,Majko,Iman,Poramat & poramet♥
Vi körde dansstop,ryskaposten,sk + annat! Jag fick krama Poramet & poramat och sen pussa vissa :P Det blev hett!
Men sen idag var jag inte i stallet, dem hade teori och jag fick reda på att jag ska rida Lydia nästa fredag..

Sen imorgon ska jag åka till min kusin Angelina för at hon ska efterfest, Då kommer jag ju komma och jag kommer att sova över hos henne♥ Vi kommer väl göra nåt roligt. Ja såklart!
Men nu ska jag sluta, Vad tycker ni att vi ska skriva om på bloggen?
 
Hejdå♥

En bild från ljungskile (göteborg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: