2011-03-23 ? 21:00:27

Fuckin'Perfekt !

Hej bloggen !
Såg ni att jag mobilbloggade lite idag ? Är jag inte snäll ? Jo jag tycker det haha . Men nä, jag hade tråkigt så varför inte blogga då . Min dag var rätt så okej , var i skolan hade prov och jag klarade matte provet . Och är riktigt glad eftersom jag har haft jätte svårt för matte . Efter skolan gick jag hem snabbt då jag haft ont i huvudet hela veckan . Sen var mamma hemma och vi gick till hennes säng och vilade . Men jag läste hästböcker och sommnade i 2 timmar ca . Sen ringde juliaketo till mej och jag gick hem till henne . Vi var där lite och flummade haha ! Men vad vill ni nu läsa om ? Och det kommer komma inlägg hela dagen för er som är sjuka och vill ha en trevlig blogg att läsa då ni har tråkigt så kommer jag fixa massa tidinställda inlägg ! Imorgon och iövermorgon kommer jag nog vara hemma från skolan då jag känner mej sjuk och då blir det bra uppdatering :D det gillar ni va ? Jag tror det . Men nu ska jag göra en sak på bloggen .
Hejdå !
\Jossan Grönholm

älskar dej finaste ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: