2011-03-22 ? 13:10:10

glad

Hej !
Jag sitter hemma och kollar på det nyaste avsnittet av ponnyakuten . Jag slutade klockan 12.10 idag , sjukt skönt eftersom vi hade nationella matteprov och det gick ganska bra tror jag , nu hoppas jag bara att jag blir godkänd ! Jag har varit trött nu i flera dagar i rad och de är nog inte bra . För i skolan vill jag bara sova hela tiden .. Så vi får se när jag lägger mej ikväll . Nu sitter jag och skickar ett sms till rebecka , och om ni undrar varför inte hon bloggar så har hon haft fullt upp .
Hon bakade igår tills 11 på kvällen och då kan hon ju inte blogga ? Men hon får nog skriva ett inlägg ikväll eller vid två då hon slutar skolan . Ja , det kommer en header upp idag tror jag ! Men nu ska jag kolla klart på ponnyakuten och sen äta någåt .

Kram !

\Jossan


HILDA PÅ RYMMEN !! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: