2011-03-07 ? 19:20:09

Godkväll allesammans (:


Copyright by mee!

Hejsan, Just nu sitter jag här och har nyss ätit min mat jag skrev om. Och den var inte barnvänlig..
Det var liksom bönor, morötter och annat. Men nu lyssnar jag på min underbara spotify som jag är förälskad i ~
Snart ska jag ta och sätta på mej nattline och sätta mej i sängen och typ tråka?
Sen ska jag kanske bestämma morgondagen imorgon, Jag tror jag har bestämt att vara med Jossan♥
Sen senare måste jag läsa för jag har läsläxa tills imorgon..(Jippie)

Ps på onsdag ska min syrra åka till peru och då ska jag passa hennes tik som är amstaff pittbull,Så då kommer tiken som heter Atena och jag ska passa henne i en månad♥

Hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: