2011-03-23 ? 07:31:31

'godmorgon!

Godmorgon alla ! :)
Vaknade upp av att jag frusit hela natten och vill inte gå upp , vill vara hemma från skolan ! Men iallafall så är det fint väder ute med mycket sol och all is på gångvägarna har smält så det är bara asfalt + gräs :) !
Mhh , riktigt skönt . Ni karnske undrar varför inte rebecka bloggar ? Jo hon är fullt upptagen och går i skolan från klockan 8 till halv fyra . Men hon har börjat på ett ganska långt inlägg nu , men kommer upp idag antagligen då det är lite kvar att skriva på det inlägget. Idag kommer några tidinställda inlägg från mej , exempel när jag är på gympa och lunch . Hihi ! Nu sitter jag lite hemma och 'äter frukost . Igår blev jag jätte glad över alla inlägg vi gjorde igår och plus att statestiken höjdes 15% :) ! Men nu ska jag kolla efter fod***h***** :) !
Ha en trevlig dag ! Kramar \Jossan !


michelle om du ser detta , jag älskar dej och allt är sanna ord . Jag fattar inte vad jag gjort mot dej ?
jag älskar dej michelle sjöö ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: