2011-03-10 ? 19:06:14

gosiga ponny!

Hejsan !
Jag kom nyss från stallet med julia och julia , och dom hade grupp och då var jag själv i stallet och gosade sjukt mycket med kemiren! Han var sjukt gosig idag och ville gosa hela tiden . Sen kom julia och julia tillbaks och vi gick till värmestugan, sen ringde vi min mormor och hon kom och hämtade oss , sen skjusade hon hem oss till juliak och vi åt lite middag köttbullar med potatis och brunsås! mums i know . Gosade en hel del med hilda också, men nu ska jag göra annat så vi hörs väl ikväll på bloggen hoppas jag!

Juliawester : OM DU INTE DÖR HAHAHAHAHAHA! ( hon är flummig)

men hejdå ♥




oj hehe , orkade inte rotera men aja , jag och brisk i höstas !

Puss&Kram

\jossan&kemir



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: