2011-03-08 ? 07:13:40

Grymma!

Awesome statestik igår! Bra med kommentarer för bara första dagen. Love to yha all ;)

Skola idag då.. Har ingen skola imorgon eller på Torsdag då det är utvecklingssamtals dagar & ingen av dom dagarna får jag sova ut. Har utvecklingssamtal halv nio på Onsdag imorgon sen på Torsdag så ska jag till doktorn för blodprov då jag nog inte tål katt så jag kan få mediciner åt det.
Men det är ju en hästblogg så inget skrivande om doktorer eller så! :)

Måste jobba imorgon när jag kommer hem från utvecklingssamtalet så jag slipper det på Torsdag då det är fullspeckad dag.. Har ju min grupp senare på kvällen.
Nå väl, inte världens intressanta inlägg men ni dör nog inte :D

Btw, 5 nya i bloglovin, välkomna!

Så söt han är! Namnet visas nog redan ;)
/ Julia Wester
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: