2011-03-13 ? 09:06:24

hallå alla hästläsare !

Godmorgon !
Jag har vaknat och ska snart ringa stallet och boka ridning tills idag ! Kul va ? Aaa jag vet ! Men jag ska iallafall rida idag och jag ska ställa och böja , lite skänkelvikning och trava lite skänkelvikningar . Jag vet liksom inte vilken häst jag ska ta , men jag tror hilda ! Juste , nu är det så att jätte många på 2 dagar har addat mej på facebook , det är bara kul !
Om ni vill adda mej så heter jag : Jossan Kemir Grönholm ! Nu ska jag fixa matlåda till stallet och sen ringa och boka ni får ha det så bra !

Puss&Kram \Jossan


på bilden är det jag i reflexjacka med fandango , julia och zefyr i brun jacka och rebecka och hilda i blå jacka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: