2011-03-21 ? 17:30:32

Happyyy ;')

Jag är bara lycklig idag, och jag vet inte varför men jag tror det är för att det har varit en bra skoldag! Jag har liksom kommit långt i matten & engelskan♥ Men iallafal nyss kom Juliaw hem till Jossan och snart ska vi nog äta glass och kolla på den nya ponnyakuten som kommer nästa söndag!
Snart så kommer det också en vecko planering så att våra läsare får veta vad man gör i veckan (:, Men nu ska jag sluta, skriver ett jätte långt inlägg sen senare när jag kommer hem.. Puss
Måndag: Skoola, Jossan
Tidsag; Kanske skutan , skolan
onsdag: Slutar vid ett tiden, skutan kanske
Torsdag: Hjälpis, Skolan
Fredag: Skola, hem äta, sen ridning
Lördag: kanske åka med sanna till stallet
Söndag: Kanske åka till stallet med Sanna
Mina bebisar♥♥
Kommentarer
Matilda och Nanook

Fixat! ;)

2011-03-21 @ 19:04:16
URL: http://nooken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: