2011-03-15 ? 16:55:07

Heej Mina Häääst Galningar <3

Heej!
Jag kom fårn skolan för ungefär en timma sen och då så ser jag att kusinerna är här! Men iallafal, idag hade jag ju skolan och då brörjade jag vid ca 09.00 med Brukspel och slutade 15.30 med Hemspråk..
Men idag såg jag mitt livs största kärlek, han kollade på mej, och hans ögon ahh. Men nu över till vad jag gör just nu, jag sitter och bloggar, facebook, lite bloggar och ja!
Sen senare ska jag göra en bananasplitt! Men nu ska jag sluta för jag har ingenting att skriva, ska ha roligt med mitt pizap.com!
Hejdå!

True love♥
JuliaKetoh
+
Zefyr
=
True love ever♥

Kommentarer
S O F I A

fin blogg ;)

2011-03-15 @ 19:26:01
URL: http://www.Mandiiz-soffan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: