2011-03-07 ? 18:02:21

Hiss & Diss

* Jag hissar HV Polo stort!

Jag ska köpa dom här ridbyxorna för ca 1500:-! Jag har själv testat dom och är sjukt trevliga att ha på sig och är snygga. Hissar dom stort.
* Jag dissar pessoabett stooooort!
Varför dissar jag det? Jo, red en häst förut när jag gick i P3 på Ågesta RK. Vi red ut och hästen var jättesnäll och den hästen skulle aldrig kunna göra något. Han gick med pessoa & gapade hela tiden för han gick med helt fel bett. Han gick och gapade med munnen fast jag hade långa tyglar. Och jag dissar detta för det 'drar' mer i hästens mun än vanliga bett som själv visas av andra riktiga hoppryttare så diss för detta!
/ Julia Wester

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: