2011-03-14 ? 21:09:56

Hold my hand!

Hejsan!

Idag hade jag en vanlig skoldag, jag började då 18.40 och började med Svenska, sen slutade jag vid 14.00 och då slutade jag med Éngelska. Sen vid 15.00 kom Jossan hem till mej och då så började hon blogga och sen efter en halvtimma åkte vi först till macdonalds och då fick vi en varsin Barn Meny. Alltså där det tillhör scheseburgare, liten frittes & en dricka. Jag tog en Vanílj Milkshake och Jossan tog Cola.

Sen åkte vi till stallet och vi gick in till värmestugan direkt för att äta, när vi hade ätit klart så gick jag före till hagen där Zefyr stog. jag gosade lite med honom och sen kom Jossan. Vi gick in till värmestugan igen och då säger Malin att vi ska släppa in hästarna, dem sprang in. Vi satte fast alla hästarna, kollade så att dem inte hade några sår, borstade och kratsade hovarna på alla. Jag gjorde ju såklart allting på Zefyr♥

Sen så gick vi in till värmestugan igen och då träffar vi Robin & Rasmus, jag och Jossan drar ner till parkeringen för att vi skulle hoppa och jag skulle ju ofc vara ridlärare! Jag gjorde banan Jossan skulle hoppa. och vi gjorde det många gånger, men sen kommer Robin & Rasmus ner och förstör..(skitungar :P) Sen så var jag Rasmus häst och Jossan var Robins häst. Vi hoppade, galopperade, travade med.mera.

Sen så gick vi in till stallet igen för att Rasmus skulle rida Zefyr♥ Och Robin skulle rida Mellory. Jag hjälpte ju Rasmus ofc och sånt. Men sen så Zefyr, Jag lovar! Han var hur mysig som helst, jag kunde ta tag i hans huvud utan att han skulle puffa mej, jag kunde pussa honom och allt! Fråga Jossan!Men sen så ställde dem sej utanför stallet och hoppade upp för att dem skulle rida ut, Zefyr, Rasmus & jag fick styra gänget! Sen när vi var framme så skulle någon annan ha Zefyr så jag och Jossan gick in i värmestugan och hade problem eftersom att vi inte kunde komme hem.. Men sen kommer henne mormor (:

Jossans mormor kommer och vi åker hemmåt till Jossan, och tiden var vid ca 18.54 eller något och jag skulle hem 20.00 så jag åt hemma hos Jossan och laddade ner några bilder med.mera, och så nu sitter jag här och bloggar mitt långa inlägg!
Men nu måste jag sluta allesammans!

Hejdå!

Det kanske inte syns att jag ger kärlek till honom men jag älskar honom och det vet vissa av er!

Varje dag växer det en tår ut från ögat.
Tåren åker ner för kinden och vidare ner till marken,
Sen en minut senare växer det en til tår ut från ögat och den åker ner för kinden och sen smäller den ner på marken!
Sen fortsätter det så i timmar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: