2011-03-20 ? 17:10:37

Home sweet home♥

Nu blir det lite om min helg!

Lördags så vaknade jag ca 10.00, hoppade in i dushen och dushade noga! Jag tror jag dushade i ca 20 min, sen hoppade jag ut och försökte hitta bra kläder. Borstade håret, tänderna, maskara och så gick jag och kollade på teven. Då kom det någon barnfilm, det handlade om katter & hundar. Men sen vid 13.45 så gick jag ut till väntplan för att vänta på den dära Maria, hon kom och jag hoppade in med två andra flickor med namn Madelen & Mimmi. Det tog ca en timma att åka till Angelina..
Sen när vi var framme så kramade jag först Angelina och sen dem andra i familjen! Jag klädde av mej ytterkläderna och sen gick jag in för att göra lite ärr, angelinas fest var typ pirat tema och hur skulle jag kunna veta det? Men sen så ska hon kleta in nånting i mitt ansikte och ja :P Sen så skulle vi äta och det blev korv med spaggeti, ´vi fick dricka till och det fanns Cola,Hallon soda & päron soda. Och jag tog allting! Sen så körde vi paketet,dansstop,skattjakt och något annat? Men sen när alla gick hem så gick vi in till Angelinas rum för att kolla på film, oh vi kollade på JALLA JALLA :P Sen efter det så blev en tjej sur och när hon var på toan så knarrade det i trappan, ingen var vid trappan. och det knarrade och allt.. Jag lovar jag bajsade på mej nästan ;o
Men sen så skulle vi slå ett rekord på att vi skulle vara vakna till fyra men det blev bara till elva, men sen så kollade vi på Hitta nemo och jag såg bara mitten och början och sen så sloknade jag :P

Söndags så vaknade jag 08.00 av att min lillkusin satt på skithög musik. Sen så gick vi till köket för att äta frukost och jag åt ca hundra mackor :P, Mamma och några kom vid tolv tiden för att mamma skulle hämta mej, när vi åkte så fick jag köra bil halva vägen, fast jag styrde och nån satt på gasen. vi krokade nästan.. Sen så lämnade vi syrran och jag fick hamburgare♥ Sen när jag kom hem så bagade jag bara nånting och nu är den klar! den vart god (:
Men nu ska jag sluta, jag bloggar på kvällen

Pöss på munnen♥♥

Jag har inget annat att säga än jag älskar dej♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: