2011-03-23 ? 12:00:00

Hungrig och är på lunch !

Hellu !
Är på lunch nu och såg ni att jag gjorde 2 inlägg förut , en hemma och ett på gympan :) ? Riktigt najs .
Sitter nu och äter lunch i skolan och det var inte så himmla gott om jag ska vara ärlig. Och jag hatar våra mattanter för igår kom jag sist av alla i min klass och jag fick ingen mat . Bara en halv miljöhamburgare medans alla anda fick 2 hamburgare och pommes. Mhh , värkligen gott då ! Eller inte ..
Idag ska jag försöka ha statestiken på topp eftersom jag inte har någåt planerat idag ? Någån som vill vara :) ?
Men nu ska jag ut på rast vi hööörs ! Det kommer inlägg efter klockan 2 då jag slutar . 

Kram /Jossan


jag på gympan idag .

Kommentarer
Julia

Sajk joss ;) det är tidinställda inlägg jag ser det på tiden där uppe joss

2011-03-24 @ 07:01:26
URL: http://dressyrmuppets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: