2011-03-13 ? 17:37:32

I L O V E Y O U !

Hejsan alla våra fina bloggläsare!

Jag åkte till skutan idag vid tio tiden med Jossan, när vi var framme så tog vi in Fandango & Zefyr. Vi fixade hästarna. Och Zefyr värkade jätte glad i spiltan då han hade öronen framme hela tiden och han ville gosa hela tiden, jag kunde ta tag i hans huvud och lägga hans mule mot min kind! Annars brukar heesten bara vara hängig och typ inte vilja bli pussad..
Vi fixade hästarna noga, och vi frågade om vi fick rida barbacka så visst fick vi det! Vi gick ner till volten och där red Yasamin på Aurora & Matildah på Finess♥

Jag tog en sockerbit och hoppade upp.skrittade på vänster varv. Skrittade 10-15 min och började korta upp tyglarna, skrittade med korta tyglar i ca 5 min. Började trava och körde blåbär. Det gick bra! Travade på en volt och tränade och började ställa&böja, han gick skänkelvikning och var helt klockren!♥ Sen så tio min innan halv så skrittade jag av med långa tyglar och han var pigg hela lektionen, annars är han seg. Vi hoppade av, gick upp till stallet. Tog av tränset och han gäspade ca 5 gånger ungefär :P Han drack mycket och sen gäspa,

jag la på grimman för den var på halsen ganska länge för jag ville att han skulle hinna gäspa och sånt! La på grimman och gick och tvättade bettet. Gick upp till sadelkammaren och sen gick jag ner till stallet igen för att lämna ut Zefyr♥ Släppte honom och han drog till höet direkt! Jag gick in till stallet igen för att hämta mina saker. Jag träffade då JuliaWester & Rebecca, vi gick in till värmestugan och åt. Jag åt mina kyckligNudlar! Drack mitt alkoholfria äppeldricka.

Sen gick vi in till stora rummet för att hoppa. Men plötsligt blev jag ledsen för att jag saknade Cactus! Gick in till toan och då kommer Jossan in och säger att vi ska upp på loftet för att prata där, jag sprang in till loftet och sen kommer Jossan efter. Vi pratar och Jossan tröstar mej jätte roligt :P Hon typ ritade nånting så jag blev glad och skrattade! Vi gick in till värmestugan igen och hoppade. Jag hade Cactus, Rekyl, Zefyr & Sluggo på hoppningen, vi körde typ att vi var på hopptävling med våra egna hästar, och jag vann ju såklar med Cactus 2 gånger♥ Sen gick vi in till stallet igen vid ca 1-2 tiden för att gosa med fina heesten :3 Han var hur gosig som helst! Han ville pussas hela tiden med mej i spiltan, Sen kom mamma vid ca 2 tiden. och vi stack hem till mej och jag var tvungen att städa mitt rum för annars fick jag inte sitta vid datan! Så visst städade jag på en gång för att komma till våra underbara läsare! Sen så vart jag klar, åt chips sen stack jag hit till min underbara data♥ Men nu måste jag sluta!

Hejdå♥
'
min fina kung♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: