2011-03-08 ? 14:40:29

jag är jätte glad nu ;D !

Hej !
Ni karnske undrar varför jag är så himmla glad idag ? Jo för jag klarade svenska provet med alla rätt :D Haha , men jag ska iallafall ringa min mormor och ska fråga om hon vill skjusa mej till stallet idag , annars så ska jag ringa juliak och fråga om vi kan hitta på någåt eller promenera\jogga till stallet :') Jag är jätte sugen på godis :o ! Men visst är det ganska bra uppdatering hära , när vi inte går i skolan ? Men jag lovar att när jag får pengar på mobilen så ska jag mobilblogga jätte mycket i promes :) . Vad vill ni att jag och mina kompisar julia & julia ska blogga om ? Kommentera vad vi ska blogga om , så gör vi det !

Hejdå !

Det är riktigt fint väder idag förrästen !


Jag och lille fandango :') !

\jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: