2011-03-08 ? 21:46:36

Jag är världens lyckligaste efter detta beskedet av mamma !

Jo , jag och mamma gick ner till ica för att handla lite , och så började jag prata med henne lite om egen häst och sånt dära . Och så frågade jag om jag fick ha foderhäst efter sommarlovet ? Och gissa vad hon sa .. Att jag får om jag klarar matteprovet och är bra i skolan ! Tänk , ni alla hästläsare , drömmen om egen häst ?! Att man tänker att man har sin drömhäst och är ute och tävlar och tar hand om den varje dag och sånt , min har nästan gått i uppfyllelse !

Så jag ska maila sindarve om foderhäst och fråga lite hur det kostar och sånt :D !

Byyye !


hoppas på dej isåfall ♥
Kommentarer
Emilie :)

Jag tror inte det blir Meja, då hon hyrs av Blåkulla varje år typ.. :/

2011-03-09 @ 10:19:33
URL: http://dressyrmuppet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: