2011-03-15 ? 20:22:12

Jag hatar mej själv!

Jag har sårat en person så jävligt mycket att jag nästan aldrig kommer komma till skutan , fyfan vilken dålig stil jag har! Jag kommer aldrig att förlåta mej själv,jag får all skit på mej! Och den personen kommer inte att förlåta mej.. Jag önska att hon kunde det, och min data cepade..

Det skulle ha stått Julia, Julia & Sara :P men det blev Julia & Sara :P´!

Jag hatar mitt liv, hela mej, jag vill bara gå och hänga mej, inte vilja se någon!

Hon kommer aldrig att förlåta mej, och inte tro på det heller. ingen kommer att göra det.
Men jag skriver det här. ändå om hon inte komer att förlåta mej!
Förlåt  - - - - -!
Jag har har varit en jag vet inte vad!!
Kommentarer
S O F I A

synd :'/ Besök gärna min blogg:)

2011-03-15 @ 21:27:02
URL: http://www.soffansofia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: