2011-03-06 ? 20:50:01

Jossan Grönholm hära :') !

Hejsan :') !

Jag heter Josefin Grönholm men kallas jossan och man kan säga att de är mitt '' namn '' . Jag är snart 12 år och är född 1999 den 10 december . Jag rider på skutansgård i samma ridgrupp som juliak och juliaw som jag driver bloggen med .
Har ridit sen jag var 2 år men börjat på ridskola när jag var ca 8 år . Jag satsar mest i dressyren då man får mer kontakt med hästen i ridningen men terräng och hoppning funkar oxå :) Då jag älskar att rida ut i terrängen .
Har tävlat i dressyren 1 gång men i april startar jag igen och i hoppning  !
Över till den som äger mitt hjärta ♥

Det är en shettis vid namn kemir , som står på skutans gård född 1992 den 16 juni :)
Han är helt underbar , ganska mycket vi har tillsammans i gemenskapen !
Vi är lata , vi är matvrak , vi HATAR att skynda \ springa , vi är buusiga och m.m :')
Han har jag kännt snart i 1 år :) Låter karnske lite ?`men nej ! Vi har ett mycket starkt och speciellt band .
Tyvär kan jag inte rida han eftersom han bara tar 40 kilo och jag är för lång och väger för mycket .
Men ibland händer det att jag får köra han eller gå promenader i skogen :)
Pysslar ju om han och goosar mycket ♥
Men nu fick ni veta ganska mycket om mej och mitt ridande ?
vill ni höra mer om mej och kemir ? eller någåt annat ? Kommentera då ! :')
ni får bilder så ni ser när jag rider , hur jag ser ut och hur kemir ser ut !


Mitt blogg.se dampar så ni får bilder i nästa inlägg sorry ..
Men jag älskar en fjording vid namn meja och hilda ♥

hejdåå ♥

\ Jossan & kemir
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: