2011-03-07 ? 15:27:34

JuliaKetolainen här (:

Hej, Mitt namn är Julia Ketolainen och är snart 12 år, jag rider ca 2 gånger på Skutans Gård då jag rider på ridlektion och friridning(ar). Jag har ridit sen jag var ca 1 ett år men då kunde jag ingenting. Och nu har jag ridit seriöst i ca 1 år. Jag har ridit på ridskolerna Sanda stallet, Skutans Gård , blåkulla gård och ett annat stall som heter
Ekerö ridsällskap. Jag rider mest dressyr men satsar mest på hoppning, men dressyr är oxå roligt därför att jag lär mej mycket.
På denna blogg kommer ni få veta om min vardag, stalldagarna m.m
Nu ska ni få veta hästarna som har vunnit mitt hjärta♥


Cactus är en blandras mellan arab och connemara, han är 98 och är då 12 år idag♥(han fyller inte år idag) Han flyttade till Skutans Gård 2009 och är idag nånstans i nynäshamn, Han är undan Lamina och efter Patience.

Rekyl är en blandras med gotlandsruss och shettis då han just nu är i trappalanda.. Han stog på Blåkulla Gård, Han är efter Kanyl och undan Smulan, Han är född 1996 då han avlivades när han var 14 år.

Zefyr är en korsning som är född 2001 och är 10 år, honom har jag delat många minnen med och ska starta blåbär och hoppning 50 cm ♥

Finess är en norsk fjordhäst som jag har blivit förälskad i , hon är född 1997 och är då 13 år, hon har jag ridit på friridning och annat (:

Men det var en liten presentation om mitt liv(:

Jag och Zefyr♥

Finaste(Cactus)
Kommentarer
Anonym

Rekyl var ett renrasigt gotlandsruss

2011-03-08 @ 21:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: