2011-03-19 ? 11:06:16

Just A Dream ♥

Snart ska jag börja fixa mej till festen hos käraste kusinen då hon ska ha efter'fest', Jag åker vid ca 13.30 med nån konstig dam, you know :P Nej men hon heter Maria och jag känner inte ens henne ;o det är jätte många som ska åka med henne! 
Men sen så idag ska jag sova över hos kusin med hennes kompis som heter typ nicolina? Vi kommer göra lekar,äta och annat♥ Sen imorgon så kommer mamma hämta upp mej och då ska jag antagligen till stallet? Måste hälsa på hästarna!

Jag tycker att ni ska börja kommentera och besöka mer! Kan ni inte säga till era vänner att dem ska söka på denna blogg? Bara för min & jossans skull? Då blir vi jätte glada och gör såklart längre & mer inlägg (:
Men nu ska jag sluta, Ska fixa lite med pizap.com och sånt (: ♥
Här får ni en bild jag gjorde på pizap nyss▼

hejdå!


\Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: