2011-03-21 ? 20:05:01

Lite mer info om mej.

 

Lär känna mig bättre..?

Namn: Julia Kristina Ketolainen
- Smeknamn: Lulan, Julia, Älskling osv.
- Födelseplats: Huddinge
- Ögonfärg: Brun, gröna
- Hårfärg: Blandat med Blont,Brunt, Lite gult osv
- Längd: 162
- Skostorlek: 38-40 haha.
- Vikt: Inget att ta upp på bloggen, väger för mycket..
- Höger eller vänsterhänt: Höger.
- Stjärntecken: Lejon
- Skor som du bar idag: Kan inte märket
- Rädsla: Att antingen Zefyr eller Cactus försvinner
- Målsättning: Att ha en egen månad med Zefyr
- Din första tanke när du vaknade imorse: Inte upp, sova
- När somnade du: 12 tror jag
- Pepsi eller Coca Cola: Cola givetvis!
- McDonalds, Max eller Frasse: McDonalds!
- Singel- eller dubbeldejt: Haha, inte vet jag.
- Adidas eller Nike: Adidas.
- Choklad eller vanilj: Choklad utan tvekan.
- Svär du: Tyvärr så gör jag ju det
- Sjunger du: Ja
- Duschar du varje dag: Varannan
- Gillar du skolan: Helt seriöst så hatar jag den mer än allt.
- Tror du på dej själv: Nej.
- Blir du åksjuk: Alltid
- Tycker du att du är hälsosam: Nej!
- Gillar du åska: Nej, solsken är bäst!
- Spelar du något instrument: Gitarr i skolan

I framtiden..
- Hur gammal vill du vara när du gifter dej: Ingen aning.
- Namn på barn: Flicka: Sonja Pojke: Jonathan
- Ditt drömbröllop: Ingen aning det heller.
- Vad vill du bli när du blir vuxen: Kännd hoppryttare eller dressyr

- Antal människor du skulle ge ditt liv för:
Cactus
- Antal CD skivor du äger: Många antar jag
- Antal piercings: 1 på varsin öra
- Antal tatueringar: Ingen ännu.
- Antal gånger har du varit med i tidningen: Ingen
- Antal saker du ångrar: Jäkligt många

Brukar du..
- Titta dej själv i spegeln? Hihi jaaaaaaaa.
- Gnälla: Arå.
- Skrika: Njee.
- Sova: JA!?
- Försöka vara annorlunda: Jag försöker inte, jag är
- Klä dig i svart: Ah.
- Gå till kyrkan: Never.
- Gå i skolan: Jorå..
- Ljuga: Inte längre. ^^
- Hata folk: Ibland så haha.
- Lita på folk: Nej.

När..
- Åt du senast: Hamburgare
- Läste du en bok senaste: Tuva stallet
- Köpte du något senast: Idag
- Svor du senast: Igår
- Sjöng du senast: Nnyss
- Klagade du senast: Igår
- Är det sommarlov: Tänk efter själv? ;o

Vem..
- Saknar du: Cactus♥
- Vill du döda: HIHI.
- Rörde dej sist: Jossan
- Vill du slå: En del personer, ja.
- Vill du kittla: Hundarna
- kramade du sist: Jossan
- Vill du prata med: Dem som stödjer mej
- Skrek du till sist: ...
- Vill du vara som: Någon miljonär.
- Sårade dej senast: Dedu
- Vill du bli galet full med: Vänner you know!
- Fick du sms från senast: Mamma.
- Ringde dig senast: Rebecca

Lärde ni är något nytt om mig?


EGGOOO!


/Julia&Zefyr♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: