2011-03-25 ? 07:13:05

Mihihihihi!

Förlåt Förlåt och Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen vi har på bloggen! Men nu ska ni får reda om min dag. Det började ju med att jag hade skola. Sen vid tio i två slutade jag och då träffade jag min pappa så vi gick upp till mej för att ta ut hundarna, vi gick runt mitt hus. Vi gick hem igen och sen igen så skulle jag gjort läxan men jag glömde den och fixade med mitt rum istället.. Sen så bloggade jag lite och skrev, sen så bytte jag om till ridkläder och då kommer Jossan hem till mej. Vi sticker till JuliaWestah och sen går vi ner till väntplan. Hennes pappa kommer och jag, Jossan & Julias lillebrorsa sätter hos i bakredelen av bilden. Hela vägen till skutan så ska Jossan & Julias lillebror kikla varann och skratta? ;p


Men sen iallafal var vi framme och vi stack in till värmestugan där vi träffade Hanelle,Malin & Lollo! Vi kollade på tidningar. Sen gick jag till hagen och så ser jag värsta saken, Zefyr såg ut som cactus i solen. Jag blev chockad.. Det blev så med Aurora oxå, konsiig jag är? Mihihih. Sen så satt jag mej ner och då kommer Zefyr till mej när han var typ tretton meter bort ifrån, så han kom enda vägen till mej för att träffa mej! Sen så kommer han och ska liom nosa på mej men sen kom andra finingen (finess) för att lukta på mej istället så Zefyr tog bak öronen och skulle bocka lite men han travade iväg istället.. Sen så vart det grupp och Verona,Goliat & Kemir vart med, Och idag tränade dem lite på att göra lite slalom, trava och lite volter. Sen så var ridgruppen klar. M

amma ringde mej och sa att hon skulle hämta upp oss direkt för hon ville bjuda på mat, så det blev pizza-hut (Gottie gottie) , Sen så tog jag och Jossan en jätte god pizza som jag inte minns och så fick vi glass till förätt.
Ojuste, vid ca halv tre tiden kom mamma hem och då fick jag en magtröja♥ Taack mamma, jag fick kaniner på den!
Och idag ska jag ju rida så det blir lilla Lydia idag DAH.. Men aja, en bild kommer upp. (:
Pöss♥


Denna lilla flikka blir det idag!

/Julia
Kommentarer
Emma

Hehe, det var ju inte säkert. Kanske blivit missförstod, du eller lollo. Eller vem det nu var ;) Eller så kan det vara sant att du ska rida Lydia! :)

2011-03-25 @ 08:19:51
URL: http://www.Youngrider.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: