2011-03-07 ? 18:54:34

Min hästhistora inom min släkt! :)

Hej ! Jag tänkte att jag skulle skriva av mej om min släkts hästinriktanden :) !

Min mamma red jätte mycket när hon var ung och tävlade ute i trakterna med mera , Hon började rida när hon var ca 10 år eller lite mer jag är inte säker , hon cyklade i snöstorm bara för att få vara med hästarna . För er som inte älskar hästar mest av allt karnske ni tycker hon är kokko i skallen ? Men nej , hon gjorde helt rätt tycker jag !
Sen red min moster på skutans gård när hon var liten de var riktigt länge sen för nu är hon ca 25 år och hon red där när hon var ca 8 - 10 år . Hon red på taffsnäs fjordingcenter rätt så länge också , där hon älskade hästen Urax :) .

Det var nog därifrån jag fick mitt hästintresse .

Min brors flickvän avgudar jag ! Eftersom hon är en riktigt bra hoppryttare och har har hoppat på riktigt höga höjder ! Hon är ute och tävlar med sina hästar hela tiden !
Men ni kan få lite bilder på henne när hon tävlar :) !

© på ALLA bilder för jag har inte frågat ;o ups !
men jag frågar sen :)








Men hejdå!

/ Jossan & Kemir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: