2011-03-22 ? 16:06:51

Not my thing

Förlåt för den usla inlägget innan detta, jag hade ont i huvet då men mår nu mycket bättre! Ppuussstt.
Haha nej men nu ska jag berätta om min perfekta dag,

Det började med att jag vaknade halv sju, gick somnades till data rummet och satt på datan. Fixade mej vid ca åtta tiden, gjorde allting som jag brukar göra. T.ex. borsta tänderna, håret, klä på mej och jag hann tyvärr inte att sminka mej.. Jag satt mej vid datan igen och sen fick jag ett sms att vi hade hel grupp, så jag började som vanligt, alltså klockan tio över åtta. Jag fick panik och klockan var tjugo över, så jag kom till skolan halv åtta istället! Jag började direkt med svenskan och sen efter svenskan blev det matte♥ ´Jag gjorde ca 5 sidor i matte boken, och det är mycket för det är mycket tal & sånt! Sen hade vi lunch vid ca halv elva och det blev ush mat! Det blev falafel och äcklig ris.. Så jag tog tre stora mackot istället, Sen började jag tjugo över elva tror jag och då började vi med matte igen♥ Sen blev det rast och sen blev det engelska.. Fast vi fick göra vad vi ville (:'

 Sen vid ett tiden fick vi sluta så jag och en kompis drog ner till fritids istället, där var vi en stund och jag gjorde en ballong som fick namnet Mårten! Han fick hår och öron, ögon & näsa :P ,Haha, sen vid ca två tiden gick jag hem med Aileen för att gå ut med hundarna. Gick tillbacks till fritids igen och där träffade vi yuri,Iman & Dejan. Sen vid tre tiden gick jag hem och ja, orkar inte berätta det som hände senare..
Haha varsegod Jossan! Nu ska jag ta & sluta.
Pöss♥


Jag älskar alla er♥

//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: