2011-03-23 ? 13:34:50

Pass in all subjects!

Yes För ca en kvart sen kom jag hem från skolan, alltså då slutade jag klockan ett. Men vid halv tolv hade jag utvecklingssamtal, och jag fick reda på att jag var kodkänd i alla ämnen, och matte var man lite osäker på men vart typ godkänd på den♥ Och nu typ idag eller imorgon så ska mamma köpa en magtröja och ett par lovelovelove.. Byxor♥ Visar dem slutet av inlägget! Haha, sen nyss så kom jag ju hem och nu så sitter jag och typ tråkar på mitt internet.. Haha, lyssnar på  nothing on you-(feat. Bruno mars) B.O.B 
Nej men bajs! Jag hittar ingen magtröja och såna lovelovelove tights på internet nånstans! Men iallafal, sen så kommer jag göra antaglingen en Híss&Diss?

Puss♥

/Julia
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: