2011-03-21 ? 20:36:27

Perfect for me!

Nu ska jag berätta om min ''härliga'' dag!

Det började ju såklart med skolan och sen så började jag först med Svenska och slutade klockan två med engelska.. Jag gick hem, Jossan ringde mej och jag stack till Jossan. Jag satt mej vid datan och jag skrev ett inlägg hemma hos Jossan också!
Iallafal, JuliaWestah kom hem till Jossan och vi satt och ggjorde typ ingenting, men sen efter en halvtimma kom vi på att vi kunde gå och äta på grillen♥ Så då gick vi först hem till JuliaWestah och sen till mej, vi gick till centrum och där tog jag & Jossan varsinn 200 g och JuliaWestah en kebabtallrik! Haha fettisar vi är, men sen kvart i åtta gick alla hem och då logga jag & Julia in på msn, och så har vi haft värsta diskutionen om vem så älskar varann mest :P ♥
Haha men jag vet inte vad jag ska blogga om..

KOmmnetera vet jag!
Pös

/Julia&zefyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: