2011-03-10 ? 07:47:43

pigg ? inte så mycket ..

godmorgon alla! :')
Idag ska jag till stallet och hälsa på hästen då , eftersom jag inte gjort det på hela veckan eftersom att jag har bandage ..
Men iallafall så ska jag till skolan först och sen går jag nog runt med kompisar ett tag och sen ringer juliaw mej och då springer jag hem och lämmnar väska och tar pengar , sen går jag ned till ica och köper billyspizza och sen går jag , hon och juliak till stallet ! Men nu ringer lucas mej så måste svara nu , men jag kommer nog blogga ett riktigt biggt inlägg när ni säger vad ni vill läsa om ! :)

Hejdå , fortsatt trevlig dag !



ha det så bra i himlen älskling ♥
// Jossan Grönholm
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: