2011-03-07 ? 15:21:03

Presentation av mig Julia Wester.

Hej! Jag heter Julia Wester och är 13 år. Jag bor ca 20 min från STHLM i Haninge. Jag bor hos min pappa i Farsta och mamma i Haninge. Jag älskar dressyr och satsar nog mest på det men hoppning gör faktiskt inte så mycket. Jag rider på Skutans Gård i Brandbergen/Haninge. Där rider jag ridlekktioner på Fredagar och sen brukar jag även fririda. Tidigare i mitt liv har jag ridit på Ågesta RK. Där red jag i ca 4-5-6 år & lärde mig en del. Inom dressyren i framtiden så ska jag främst ha egen häst sen så åker jag mer och mer ut och tävlar med hästen när jag får en och så.

Zefyr

Är en korsningsvalack på ca 9 år. Han är inhyrd just nu och åker tillbaka i slutet av Maj. Han har egen vilja när det gäller att arbeta och vilket humör han är på! Jag såg han för första gången den 18 Augusti och jag föll för honom den dagen men hade inget band med honom tills i Januari. Jag har ridit honom väldigt mycket och jag har faktiskt flygit av honom också i skogen. Kan visa lite bilder på honom. I nästa inlägg kommer det ett inlägg om varför jag gillar/älskar dressyr.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
/Julia, logga till alla kommer!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: