2011-03-22 ? 07:20:01

Raka vägen till skolan om ca två timmar

Hejsan!

Rubriken stämmer helt rätt. Jag börjar alltså klockan nio då jag börjar med gitarr, vi ska göra ett band idag med pianon,gitarrer & trummor. Förra gången satt jag vid trumorna och jag kunde inte det så mycket menmen.. Sen slutar jag vid ett tiden fast jag egentligen slutar tre, men våran fröken är så snäll så vi får sluta ett idag och imorgon♥
Sen efter skolan antar jag att det blir kanske Jossan eller JuliaWestah? Om dem ens vill vara med mej? Och sen kanske vid tre tiden måste jag nog gå tillbacks till skolan för att gå på hemspråk.. Ush! Men det gick bra förra gången så då går det nog bra den här gånger också!

Men om ni läsare tycker att vi ska blogga,då måste vi veta vad ni vill läsa om? som t.ex. om vi bara satsar på dressyr, satsar vi på något annat? Eller våran favorit färg, lite presentation om våran familj, berätta om Rebecca eftersom att hon aldrig bloggar!! ´MIHIHIHI'. Ne, jag drev >.<

Nej men nu måste jag fixa mej, alltså frukost,kläder,hår,tänder,mascara & plugget :D

Så puss&hej&leverpastej!


EGOOO!
I somras

//Julia&Zefyr♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: