2011-03-24 ? 10:59:04

sjuuk ..

Godmorgon alla !
HAHA , glömde sätta på klockan på alarm igårkväll så fick vara hemma och det är ju ganska bra eftersom jag har lite ont i huvudet . Men ska endå rida imorgon och ebba slaggar hära imorgon ! Har bästa planen tills imorgon då ebba ska sova hära . Mhh , skit god mat vi ska äta och bästa filmen vi ska hyra ! :D Sen imorgon ska jag ta med bästa radiospelaren och skivorna till skutan . Jag och ebba äger på att dansa(y) ! Har ingenting att göra i helgen ? Någån som vill hitta på någåt :D ?`
Vill bada haha . Men ska dra nu och skriva min tävling outfit i ett annat inlägg så ni får väl läsa det då ? Men vad vill ni ha ? Korta eller långa inlägg ? Vad ska vi skriva om ? .
\Jossan Grönholm

liten bild jag vet , men det var när jag var liten och red på en nordsvensk som heter Lunar :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: