2011-03-19 ? 18:42:43

Skutan med älskade vännerna !

Hej !
Min dag var bäst! Jag sov ut på morgonen och hyrde film med mamma och min moster och åt god frukost . Vid halv två tiden joggade jag ner till skutan för det var lite loppis dära och trodde det inte skulle vara så mycket och dyrt .
Men jag hade med mej 100 kr och spenderade 90 kr på 6 saker ! Riktigt glad över mina inköp idag ! Sen köpte jag en chokladboll och fikade med rebecka , saga och juliawester . Vi gick ut och samlade in lappar från tipsrundan och fick varsin godispåse av pernilla i pesonalen . Sen gick vi ut och släppte in hästarna från hagen . Sen byggde vi en hoppbana utanför stallet och lekte lite haha , man ska ju vara barn så länge man kan ! Vi gick upp sedan vid halv 5 tiden och kraftade och höade till hästarna,fåren och kaninerna ! Sedan kom lollos boyfriend och skjusade oss hem . Supersnäll han är !

Men köpte iallafall detta :

* Nya blå ridbyxor
* Nya vita ridbyxor till tävling
* Vit vojlock
* Pannband
* Två delat bett
* bruna läder tyglar (lovelove)

Blev iallafall riktigt nöjd med mina inköp idag ! :D

Bilder kommer på mina saker imorgon ! :D :D

\Jossan ♥

Kommentarer
Emilie :)

Hur ser pannbandet ut? :)

2011-03-20 @ 19:49:34
URL: http://dressyrmuppets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: