2011-03-09 ? 17:03:08

Snart busshålls plats!

Hej! Snart ska jag ner till busshålls platsen då Liv kommer och hämtar upp mej och sen åker vi till Vendelsö, jag ska sova över! Sen imorgon börjar jag tjugo över åtta och jag får ingen sovmorgon..  Idag började jag tio över niio och slutade 12♥ Kom hem och stack till fritidsgården då jag träffade Jossan och alla från gamla skolan (: Sen för typ tio minuter sen kom jag hem och nu sitter jag och Jossan här och pratar.
Men snart ska hon hem och jag ska packa mina skolsaker, kläder, tandborste, borste med.mera . Jag kanske inte kommer att blogga i kväll då jag typ inte kommer få låna hennes data men det får väl bli så (suck) Jag tänkte började lite med hot or not, failbilder, hiss&Diss och lite annat! Men bara om jag får tag på failbilder så kommer det upp när som helst!
Men nu ska lilla jag sluta...

Hejdå!

Jag tycker den här var lite fail :P
Vad tycker ni?
Kommentera vet jag! ♥
Kommentarer
Sanna

Hihi det blir lite roliga bilder när man rider lätt haha :)

2011-03-09 @ 17:44:25
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: