2011-03-10 ? 14:39:40

Snart dra ner till hästarna :3

Hejsan alla hästläsare/vissa inte! Snart vid halv fyra tiden så kommer Julia hit och då ska vi åka till Skutan, Jossan är här just nu och jag har nyss också varit ute med båda hundarna! Jag lyckades :3 (överlycklig) Dem drar så himla mycket så det är jätte svårt..
Idag har jag varit i skolan och jag blev osams med en viss person men vi blir väl vänner sen? Idag sov jag ju över hos Liv då vi typ satt vid datan, åt godis, åt pannkakor, kollade på the big bang theory!

Jag har en fråga. Vad vill ni läsare läsa om? Kommentera vet jag, om ni kommenterar så kommer det ju mycket intressantare inlägg (:

För själv vet jag verkligen inte vad jag ska skriva om? Och ni är väldigt duktiga på att besöka! OCH KOMMENTERA♥
Men nu ska jag sluta,..

Hejdå♥

Copyright by me :P

Vila i frid fina puttefnask♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: